Ένα απόγευμα στην παραλία Carlyon (+ Cornwall Waverunner Jet Ski Safari!) – The Cornish Life

Oktober 22, 2022 0 Von admin

Βασισμένο στη νότια ακτή της Κορνουάλης, λίγο έξω από το St. Austell, το Carlyon Bay είναι μια όμορφη αμμώδης παραλία με μια ατμόσφαιρα που μοιάζει με θέρετρο!

Δεν είχα πάει ποτέ πριν, αλλά προσκλήθηκα να ζήσω την ατμόσφαιρα αυτής της παραλίας, με μεσημεριανό γεύμα, ποτά και μια εμπειρία σαφάρι με τζετ σκι από τους Cornwall Waverunners, οι οποίοι εδρεύουν στην ακτογραμμή.

Ήταν ένα όμορφο πρωινό Σεπτεμβρίου και η Νίκη κι εγώ ήμασταν πολύ ενθουσιασμένοι για μια μέρα έξω σε ένα μέρος όπου δεν είχαμε πάει ποτέ για να χαλαρώσουμε και να ξεκινήσουμε το Σαββατοκύριακο. Υπάρχει ένας μεγάλος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων εδώ, με μια μικρή πλαγιά προς τα κάτω στην παραλία, όπου θα βρείτε ένα διασκεδαστικό χωριουδάκι χτισμένο στην άμμο!

Παραλία Carlyon

Κατευθυνθήκαμε κατευθείαν προς τα κάτω για να δούμε ένα μείγμα από πάγκους φαγητού και έναν εκπληκτικό χώρο μπαρ που λειτουργεί από Παραθαλάσσιο beach bar, με πολλούς πάγκους και ξαπλώστρες διάσπαρτες τριγύρω, αν δεν σας αρέσει ένα πικνίκ στην άμμο. Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών θα βρείτε οτιδήποτε, από ελαφριές μπουκιές, κάρυ με θαλασσινά και αργά μαγειρεμένα κρέατα με ασιατική έγχυση μέχρι πίτσες, γλυκά και κέικ.

Η πίτσα από το Jaspers Kitchen μας καλούσε, οπότε παραγγείλαμε ένα ζευγάρι και καθίσαμε με τον αγαπημένο μου συνδυασμό – πίτσα με θέα ☺️🍕- ειλικρινά δεν μπορείς να το νικήσεις!

Αφού γεμίσαμε την κοιλιά μας, απλώσαμε τις πετσέτες μας στην άμμο και πήγαμε για μια εξερεύνηση κατά μήκος της παραλίας. Προς μεγάλη της χαρά, η Νίκη βρήκε πολλά ποτήρια θαλάσσης (φτιάχνει Κοσμήματα από γυαλί της Κορνουάλης!) και εκπλαγήκαμε επίσης που βρήκαμε πολλά κομμάτια χαλαζία κατά μήκος της παραλίας. Προφανώς αυτό οφείλεται σε παλιά ορυχεία κασσίτερου που βρίσκονται κοντά, καθώς ο χαλαζίας είναι τεχνικά ένα απόβλητο ορυκτό από αυτές τις δραστηριότητες εξόρυξης, αλλά κάνει καλό κοσκίνισμα για θησαυρό!

Η παραλία Carlyon δεν είναι μόνο φαγητό, ποτό και όμορφη θέα – υπάρχει επίσης μια σειρά από δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε και από την παραλία – ακόμη και κατασκηνώσεις γυμναστικής και γιόγκα στην παραλία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Παραλία Carlyon

Όντας στη νότια ακτή και προστατευμένη από γύρω βράχια, αυτή η παραλία μήκους 3 μιλίων επωφελείται από (συνήθως) ήρεμα νερά, καθιστώντας την ιδανική για κολύμπι, θαλάσσια σπορ (όπως κωπηλασία και καγιάκ, που μπορείτε να νοικιάσετε απευθείας από την παραλία) και τζετ σκι !

Cornwall Waverunner Safaris έχουν μια βάση εδώ ακριβώς στην παραλία και κληθήκαμε να ζήσουμε μια από τις εμπειρίες τους στο Mini Jet Ski Safari εκείνο το απόγευμα. Ήμασταν και οι δύο τόσο ενθουσιασμένοι –αν όχι λίγο νευρικοί– καθώς ούτε η Νίκη ούτε εγώ είχαμε οδηγήσει ποτέ τζετ σκι στο παρελθόν. Μας αλλάξαμε ρούχα στην καλύβα στην κορυφή της παραλίας και στη συνέχεια μας δόθηκε μια ενημέρωση για την ασφάλεια και λίγη εκπαίδευση στα τζετ σκι από τον εκπαιδευτή μας, τον Τζέικ.

Ομολογουμένως ήμουν χάλια στην οδήγηση του τζετ σκι (ο συντονισμός χεριού-ματιού μου είναι ίσως από τους χειρότερους που έχετε δει ποτέ… μου πήρε 4 προσπάθειες στις εξετάσεις οδήγησης μέχρι να περάσω, ας το θέσω έτσι) αλλά η Νίκη το πήρε αμέσως! Χάρηκα τόσο πολύ που ήμασταν μαζί σε ένα διπλό τζετ σκι, καθώς αυτό σήμαινε ότι μπορούσα να καθίσω στην πλάτη και να χαλαρώσω ενώ εκείνη οδηγούσε. Ειλικρινά ήταν τόσο καλή σε αυτό και της άρεσε να κάνει ζουμ ως οδηγός, ακολουθώντας τον Τζέικ στο τζετ σκι του μπροστά μας.

Ταξιδέψαμε νότια κάτω από την ακτογραμμή, περνώντας από το λιμάνι του Charlestown και μια σειρά από μυστικούς όρμους που είναι προσβάσιμοι μόνο από το νερό, πριν σταματήσουμε στη θάλασσα επειδή ο Jake είχε εντοπίσει μια φώκαινα! Είναι προφανώς πολύ συνηθισμένο να βλέπεις φώκια σε αυτές τις εμπειρίες, και μας είπε ακριβώς εκείνο το πρωί ότι είχε δει μια ομάδα δελφινιών να κολυμπούν κατά μήκος. Μερικές φορές μπορεί να πλησιάσουν τα τζετ σκι, αλλά οι φώκαινες τείνουν να είναι πιο νευρικοί, έτσι είδαμε το πτερύγιο του μόνο μερικές φορές.

Παραλία Carlyon

Συνεχίζοντας την ακτή, κατεβήκαμε μέχρι το Mevagissey και πάλι πίσω, κάνοντας ζουμ και ζικ-ζαγκ στα κύματα και ακόμη και πιάνοντας λίγο αέρα από μερικά κύματα στη θάλασσα! Ήταν σίγουρα μια εμπειρία αδρεναλίνης και τσιρίζαμε και οι δύο καθώς προχωρούσαμε.

Ήταν τόσο διασκεδαστικό και σίγουρα θα συνιστούσα να το δοκιμάσετε αν ψάχνετε για κάτι διαφορετικό και συναρπαστικό να δοκιμάσετε στο επόμενο ταξίδι σας στην παραλία!

Επιστρέψαμε στην παραλία, πήγαμε για ένα γρήγορο μπάνιο και ανακαλύψαμε ότι είχαμε νιώσει λίγη δίψα, οπότε κατευθυνθήκαμε στο beach bar του Shoreside για να χαλαρώσουμε. Σερβίρουν όλα τα αγαπημένα σας ποτά εδώ κάτω από έναν κομψό τεντωμένο καμβά (ιδανικός για να αναζητήσετε καταφύγιο τις πιο δροσερές μέρες), όπως τζιν Tarquins, μερικά κοκτέιλ, Pimms και πολλά άλλα. Πήγα για ένα μαρτίνι passionfruit, ενώ η Νίκη επέλεξε ένα G&T.

Καθίσαμε στην παραλία με τα ποτά μας και λουστήκαμε στον ήλιο μέχρι να στεγνώσουμε. Το καλύτερο φινίρισμα για μια υπέροχη μέρα στην παραλία! Σίγουρα νιώσαμε σαν να ήμασταν διακοπές και δεν θέλαμε να φύγουμε!

Ελέγξτε το Ιστοσελίδα Carlyon Beach για να μάθετε περισσότερα για την παραλία και το όραμα για τη συνεχή ανάπτυξή της και τα επόμενα χρόνια!

* Μας προσκάλεσαν για δωρεάν φαγητό, ποτά και σαφάρι τζετ σκι με αντάλλαγμα μια κριτική, αλλά όλες οι απόψεις είναι δικές μου