Βρήκαμε τον παράδεισο στο Lantic Bay, Cornwall – The Cornish Life

Oktober 23, 2022 0 Von admin

Δεν θέλω να είμαι δραματικός, αλλά το Lantic Bay μπορεί να είναι απλώς ο παράδεισος εδώ στη Γη.

Ειλικρινά, πίστευα ότι τίποτα δεν θα ξεπερνούσε ποτέ την αγαπημένη μου παραλία εδώ στην Κορνουάλη, αλλά το Lantic Bay μόλις έκανε ακριβώς αυτό, και δεν είμαι σίγουρος πώς κατάφερα να ζήσω τόσο μεγάλο μέρος της ζωής μου σε αυτήν την κομητεία χωρίς να την επισκεφτώ.

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα από τα καλύτερα και άγνωστα μέρη στην Κορνουάλη, έπεσα για πρώτη φορά σε αυτόν τον όρμο καθώς έψαχνα τους Χάρτες Google για την επόμενη μέρα εξερεύνησής μου πριν από δύο χρόνια και ξέχασα τελείως να του δώσω προτεραιότητα μόλις το έγραψα στην ανάρτησή μου στο Ultimate Cornwall Bucket List!

Η Νίκη και εγώ αποφασίσαμε ότι αυτό το ταξίδι ήταν σίγουρα καθυστερημένο, οπότε ξεκινήσαμε μια περιπέτεια ένα Σαββατοκύριακο για να το βρούμε.

Τώρα, θα παραδεχτώ, από την περιοχή Truro (όπου βασιζόμαστε και οι δύο), είναι λίγο ταξίδι σε αυτή την παραλία. Χρειάστηκε περίπου μία ώρα, σε μερικούς τρελούς επαρχιακούς δρόμους, αλλά αυτό είναι αρκετά χαρακτηριστικό για να φτάσετε στα καλύτερα και πιο ήσυχα σημεία και μπορώ να πω ότι άξιζε 110%.

Lantic Bay, Κορνουάλη

Ήμασταν τυχεροί, επειδή υποτίθεται ότι θα ήταν λίγο συννεφιασμένος αυτή τη μέρα, αλλά ο ουρανός παρέμεινε ένα λαμπρό μπλε όλο το πρωί για εμάς, και ενώ ήταν ακόμα κρύο (ένα ωραίο και χειμωνιάτικο 10 βαθμοί Κελσίου), η Κορνουάλη ήταν παράδοση για αυτό το ταξίδι.

Παρκάραμε στο πάρκινγκ του National Trust και διασχίσαμε το δρόμο για να φτάσουμε στην αρχή του παραλιακού μονοπατιού. Ο χώρος στάθμευσης ήταν καλός, αν και δεν υπήρχαν εγκαταστάσεις όπως τουαλέτες κ.λπ., οπότε απλά να το έχετε κατά νου αν το επισκεφτείτε. Όπως συμβαίνει με όλους τους χώρους στάθμευσης της National Trust, είναι δωρεάν για τα μέλη (το συνιστώ πάντα απόκτηση μέλους εάν ζείτε στην Κορνουάλη ή επισκέπτεστε τακτικά!) ή 5 £ για μη μέλη.

Μόλις φτάσετε στο παραλιακό μονοπάτι στην άλλη πλευρά του δρόμου, περπατάτε πάνω και πάνω από το λόφο ενός χωραφιού πριν μπορέσετε να δείτε την ακτογραμμή. Αφήσαμε τα σκυλιά από εδώ, αλλά ελέγξαμε πρώτα ότι δεν υπήρχαν αγελάδες στο χωράφι (υπάρχει πινακίδα που λέει ότι θα μπορούσε να γίνει διπλός έλεγχος πρώτα!) και τα κρατήσαμε μακριά για την υπόλοιπη διαδρομή προς την παραλία χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι απότομο, αλλά δεν υπάρχουν τρελές απροσδόκητες πτώσεις για κουτάβια περιαγωγής.

Κανείς δεν μας προετοίμασε για τη θέα μόλις περάσαμε από το λόφο.

Lantic Bay, Κορνουάλη

Μόλις περάσαμε μια στιγμή που κοιτάξαμε ο ένας τον άλλον και λέγαμε „Θεέ μου, στην πραγματικότητα φτάσαμε στον παράδεισο“ 😂. Νομίζω ότι πιθανότατα θα είστε σε θέση να σχετιστείτε όταν δείτε αυτές τις φωτογραφίες, αν και ειλικρινά, ακόμη και αυτές δεν το αδικούν.

Το μονοπάτι προς τα κάτω είναι απότομο, αλλά υπάρχουν πολλά καλά σημεία για να σταματήσετε στην πορεία (απαραίτητα για την επιστροφή!!) και θα θέλετε με μια τέτοια θέα ούτως ή άλλως! Το τελευταίο κομμάτι έχει σκαλοπάτια μέχρι κάτω, αλλά και πάλι είναι απότομα, οπότε δεν θα το συμβούλευα εάν έχετε προβλήματα με το περπάτημα, καθώς είναι δύσκολο και στην επιστροφή, αλλά με κάθε ειλικρίνεια σε σύγκριση με μερικά από τα τρελά σημεία πρόσβασης σε παραλίες στην Κορνουάλη που έχω βιώσει, αυτή ήταν μια βόλτα στο πάρκο!

Κατεβήκαμε προσεκτικά και βρήκαμε την παραλία λίγο πολύ στον εαυτό μας στο κάτω μέρος.

Lantic Bay, Κορνουάλη

Ήταν στη μέση της παλίρροιας, και υπήρχε ακόμα πολλή παραλία για να περπατήσετε, και πολλοί βράχοι για σκαρφάλωμα και κοντινοί όρμοι για εξερεύνηση. Το έδαφος είναι ένα ψιλό βότσαλο – όχι αρκετά άμμος – αλλά αρκετά μαλακό για να ξαπλώσετε άνετα και να χαλαρώσετε όλη την ημέρα. Και εξαιρετικό για την εύρεση θαλάσσιου γυαλιού επίσης!

Περάσαμε μερικές ώρες εδώ, τραβώντας φωτογραφίες, τρώγοντας το πικνίκ μας, παίζοντας με τα σκυλιά και γενικά βλέποντας το τοπίο με τα μυαλά μας φουσκωμένα.

Είδαμε ένα ιστιοπλοϊκό ή δύο να αγκυροβολούν στον όρμο για να απολαύσουμε τη θέα και μερικούς καγιάκ να εξερευνούν επίσης. Το νερό ήταν το πιο καθαρό νερό που έχω δει εδώ και πολύ καιρό, δημιουργώντας ένα εκπληκτικό τιρκουάζ χρώμα στις πιο ρηχές λιμνοθάλασσες γύρω από αυτόν τον κόλπο. Ιδανικό για κολύμβηση με αναπνευστήρα, καγιάκ, paddle-boarding, όπως το πείτε.

Για εμάς, ήρθαμε απλώς για να απολαύσουμε τη θέα. Με θερμοκρασία αέρα 10 βαθμούς (και τον παγωμένο Ατλαντικό ωκεανό, που ακόμα ξεπαγώνει από τον χειμώνα), μια βουτιά στη θάλασσα δεν ήταν στο χαρτί για εμάς, αλλά είδαμε μερικούς άλλους να μπαίνουν γενναία. Υποθέτω ότι ζηλέψαμε λίγο που δεν είχαμε φέρει τα μαγιό μας!

Lantic Bay, Κορνουάλη

Τα σκυλιά επιτρέπονται όλο το χρόνο και εδώ, και συμπεριφέρθηκαν όμορφα όσο καθόμασταν. Η παραλία δεν είχε σχεδόν καθόλου φύκια πάνω της. συνεισφέροντας στα κρυστάλλινα νερά, και επίσης υπέροχο γιατί σήμαινε ότι η Pepper δεν θα περνούσε όλη την ώρα τρώγοντας το όπως συνήθως 🙄 – πιστέψτε με αυτό είναι πραγματικά μια σκέψη που λαμβάνω ειλικρινά όταν επισκέπτομαι παραλίες στις μέρες μας, καθώς απλώς βαριέμαι καθαρίζοντας τον εμετό της μετά από κάθε ταξίδι.

ΤΕΛΟΣ παντων, ξέρω ότι σίγουρα θα επιστρέψω εδώ όταν ο καιρός είναι πιο ζεστός, για κολύμπι και μια βόλτα πιο ψηλά στο μονοπάτι της ακτής, καθώς φαίνεται ότι υπάρχουν πιο εντυπωσιακοί μικροί κολπίσκοι για εξερεύνηση κατά μήκος εκεί. Θα έλεγα ότι θα έφερνα τα φουσκωτά καγιάκ μου* αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να τα τραβήξω πίσω στο μονοπάτι προς το αυτοκίνητο, μπορώ να σας το πω αυτό!

Η επιστροφή με τα πόδια ήταν πολύ απότομη, αλλά κάναμε πολλές στάσεις και, όπως λέω, δεν είναι τόσο κακό όσο ορισμένα άλλα δημοφιλή σημεία στην Κορνουάλη (αν ξέρετε, ξέρετε) – συν ότι ήταν πολύ πιο ήσυχα και οι δρόμοι (αν και ακόμα αρκετά σφιχτά) δεν ήταν τόσο άσχημα όσο κάποιοι. Πραγματικά πιστεύω ότι αυτή μπορεί να είναι απλώς η νέα αγαπημένη μου παραλία στην Κορνουάλη 😱.

Πού είναι η αγαπημένη σας παραλία στην Κορνουάλη; Θα είναι στη λίστα σας;