Porthallow & Kennack Sands (The Lizard Peninsula) – The Cornish Life

Oktober 23, 2022 0 Von admin

Η χερσόνησος Lizard έχει τόσο ποικιλόμορφη ακτογραμμή που μερικές φορές δεν θα πίστευες ότι βρίσκεσαι στην ίδια περιοχή της Κορνουάλης!

Από τους επικούς βραχώδεις σχηματισμούς του Kynance Cove και του Mullion μέχρι το σημείο Lizard, στους κόλπους με γκρίζο βότσαλο και τα λατομεία γύρω από το Porthoustock, μέχρι τους απάνεμους όρμους με τροπική όψη κατά μήκος του ποταμού Helford. Θα μπορούσατε σίγουρα να περάσετε αρκετές μέρες εξερευνώντας μόνο τη Σαύρα και είναι διαφορετικά μέρη της.

Υπάρχουν ακόμα τόσα πολλά που δεν έχω επισκεφτεί ακόμα, αλλά το περασμένο καλοκαίρι πέρασα πολλές μέρες οδηγώντας με πικνίκ σε διάφορα σημεία κατά μήκος του ποταμού, κάμπινγκ διανυκτερεύοντας και βρίσκοντας επίσης κρυμμένους κολπίσκους. Ωστόσο, σε αυτό το συγκεκριμένο ταξίδι, η Νίκη και εγώ κάναμε αποστολή μας να επισκεφτούμε μερικούς νέους κόλπους – το Porthallow, το Porthoustock και το Kennack Sands.

Porthallow

Σταθμεύσαμε στο γραφικό ψαροχώρι Porthallow για αρχή, περνώντας από την παμπ «The Five Pilchards» και πάνω στην γκρίζα βοτσαλωτή παραλία με τα σκυλιά. Από εδώ, μπορείτε να δείτε ακριβώς απέναντι από την άλλη πλευρά των εκβολών του ποταμού Χέλφορντ, ακόμη και απέναντι στο Φάλμουθ.

Αρχικά σχεδιάζαμε να περπατήσουμε προς τα βόρεια κατά μήκος του παραλιακού μονοπατιού προς το σημείο Nare, ξεκινήσαμε τα σκαλιά – αφού σταματήσαμε για να γελάσουμε καλά στο John’s Weather Forecasting Stone φυσικά 😂.

«John's Weather Forecasting Stone», Porthallow

Εν μέρει κατά μήκος του μονοπατιού της ακτής, συνειδητοποιήσαμε ότι δεν ήταν δυνατό να φτάσουμε σε κανέναν από τους πιο όμορφους, αμμώδεις κολπίσκους που ελπίζαμε στην πορεία (φαίνεται ότι είναι προσβάσιμοι μόνο από τη θάλασσα), οπότε γυρίσαμε και πήγαμε πίσω στο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων για να ανασυγκροτήσουμε και να αξιολογήσουμε τη διαδρομή μας.

Porthallow

Η επόμενη παραλία κάτω κατά μήκος της ακτής θα ήταν το Porthkerris, αλλά η πρόσβαση για αυτό με αυτοκίνητο ήταν κλειστή, οπότε περάσαμε από εδώ και καταλήξαμε σε μερικούς *απίστευτα* θυελλώδεις, στενούς δρόμους με στροφές μέχρι το Porthoustock. Εδώ, αισθάνεστε σαν να μπορείτε σχεδόν να οδηγήσετε απευθείας στην παραλία!

Η παραλία και εδώ είναι κυρίως γκρι βότσαλο, που πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είναι το αγαπημένο μου είδος παραλίας. Ενώ το χωριό είναι πραγματικά όμορφο, η ακτή εδώ μοιάζει περίεργα βιομηχανική, με ένα τεράστιο τσιμεντένιο ερείπιο ενός παλιού σιλό στην αριστερή πλευρά της παραλίας και ένα μεγάλο λατομείο στα δεξιά. Ωστόσο, μου είπαν ότι αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για καγιάκ και δύτες, με Ο ύφαλος Manacles και το ναυάγιο των SS Mohegan κάτω από την επιφάνεια! Δεν είμαι δύτης, αλλά σίγουρα θα επιστρέψω με τα καγιάκ αυτό το καλοκαίρι…

Πορτούστοκ

Προχωρήσαμε στην ακτή με το αυτοκίνητο για να βρούμε την επόμενη θέση μας. Έχω πάει στο Coverack στο παρελθόν και περπατούσα κατά μήκος της ακτής εκεί, οπότε παραλείψαμε αυτό το μέρος, αν και σίγουρα θα ήθελα να κάνω μια μεγαλύτερη βόλτα κατά μήκος εκεί για να επισκεφτώ μερικούς από τους μικρότερους όρμους. Η Νίκη, ο Άλεξ, ο Τζέιμς και εγώ καταφέραμε να βρούμε ένα από αυτά το περασμένο καλοκαίρι και κόβει την ανάσα!

Το επόμενο μέρος που αποφασίσαμε ήταν το Kennack Sands, ένα σκυλί φιλικό τμήμα δύο παραλιών, με χώρο στάθμευσης και ένα μικρό καφέ, και λίγη ελαφριά άμμο για να καθίσουμε αυτή τη φορά! Η Niki είπε ότι της είχαν πει ότι επισκέφτηκε εδώ όταν ήταν παιδί, αλλά δεν μπορούσε να το θυμηθεί, οπότε ήταν μια διασκεδαστική νέα περιπέτεια και για τους δυο μας (και τα σκυλιά το λάτρεψαν επίσης!).

Kennack Sands

Όταν περπατάτε κατά μήκος του παραλιακού μονοπατιού εδώ, θα συναντήσετε μια σειρά από παλιά κουτιά χαπιών του Β ‚Παγκοσμίου Πολέμου και ένα ερείπιο ενός αμυντικού τοίχου που τρέχει επίσης στην άκρη της παραλίας. Τα τσιμεντένια καταφύγια χρησιμοποιήθηκαν ως μέρη για παρατήρηση και άμυνα κατά τη διάρκεια του πολέμου, και μπορείτε ακόμα να πάτε και μέσα σε αυτό (στέκομαι από πάνω του).

Το Kennack Sands ήταν η τελευταία μας στάση για την ημέρα πριν ξεκινήσουμε για το σπίτι και ήμουν χαρούμενος που καταφέραμε να ταιριάξουμε τόσο πολύ και μπορούσα να σημειώσω μερικές θέσεις από τη λίστα μου. Μου αρέσει να βλέπω τις διάφορες περιοχές της Κορνουάλης και το πόσο αντιθέσεις είναι.

Έχετε επισκεφθεί ποτέ το The Lizard; Πείτε μου τα αγαπημένα σας σημεία στα σχόλια!